lørdag den 12. februar 2011

Teknik event i det mørke Jylland V - GC2GW0X




Det var et super hyggeligt event. Vi var knap 70, og med lidt god vilje var der plads til alle. Frokost fik vi da vi ankom, og til aften var der familiepizza'er i alle afskygninger :-) Jeg fik selv styr på lidt mere GSAK og fulgte med i noget Google Earth kort som man selv kunne lave nu og lægge på gps'en. Jeg fik også hjulpet Team Billemus lidt (dem havde jeg fået lokket med til eventet) selv om det var godt de havde fået sig placeret ved siden af HePe og ProsperoDK :o)

"Det var mit 3. ud af 5 mørke teknikevents i Jylland (eller var det teknikevents i det mørke Jylland?
Tak til Eli og Irene for et rigtig hyggeligt event. Jeg fik genopfrisket nogle ting, og lært en hel del mere.

God mad var der også rigeligt af.
En pause blev brugt til at finde den WhereIGo-cache der blev lagt til sidste års event.
Vi ses derude.


Stine"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar