fredag den 8. januar 2010

Kunsten at - opbevare lyn - GC20CQ7

YES!! (FTF)

Kl. 19.40 - vores cache nr. 2727

Som et lyn fra en klar himmel kom en sms på mobilen Lynhurtigt fløj jeg op af sofaen, snuppede gps'en og glemte (igen) lygten . Vel ankommet (og uden hverken mugglere eller andre geocachere i nærheden) blev der ledt (uden lys og lygte....) Heldigvis hjalp GADElyset mig til at finde cachen, der dog var frosset fast. Da jeg fik cachen frem fulgte låget ikke med, og jeg kunne konstatere at loggen var drivvåd og jordslået Jeg fik med møje og besvær skrevet i loggen og pakket den sammen igen. Det viste sig efter et ring til Gade, at han havde lagt den ud allerede i juni 09. Derfor var logbogen nået at blive så våd som den var. STF som var Roest.dk havde logbog med kunne jeg senere læse, og han havde skiftet den ud

Intet byttet, blot hurtigt hjem igen for at få tøet fingrene op ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar