søndag den 3. januar 2010

Ullerslev Kirke - GC22MBY

YES!! (FTF)
Kl. 20.00
Øj! En cache under 10 km hjemmefra Det måtte man jo gøre noget ved. Så afsted det gik, så stærkt at jeg kom afsted uden lygte
På vej derud kørte jeg forbi Aunslev kirke som var meget oplyst, så tænkte at det jo nok gik uden lygte... Men da jeg nåede Ullerslev måtte jeg konstatere at denne kirke lå begravet i mørke Nå, jeg fik parkeret bilen, sådan så lygterne kunne give lidt lys, men slet ikke nok til at lyse stedet op hvor gps'en gik i nul. Jeg havde kun ledt et øjeblik, da kjefsen dukkede op. Så bredte panikken sig, specielt fordi de jo havde lygter med.... Det blev ledt endnu mere grundigt, og pludselig var den der! Fundet ved gps'ens svage lys Da jeg dukkede op med cachen var Roest.dk også kommet til, og i hælene på ham kom Team Varming. Et helt lille minievent var det blevet til Der blev hilst, udvekslet coins og TB'er og så blev der hilst på cache-ejer der slutteligt også dukkede op
Tak til Koch-Poulsen for en fin cache og god cachebeholder og til de øvrige geocachere for en hyggelig snak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar