fredag den 30. december 2011

Kærlighed og kildevand - GC11Y5C

#4465 @ 10:52

Nu var det ved at være tid til lidt motion efter al den julemad man har stoppet sig med de sidste mange dage. Orlandokat, dk-tor og jeg fulgtes på en lille tur i Rold skov. Her fandt vi 3 cacher. Dette var da et dejavu, og da jeg havde tænkt længe nok, kom jeg i tankte om at jeg for et par år tilbage har ledt efter denne cache, men da var der 2 meter sne (eller deromkring) og fandt den ikke. Idag dukkede den op med det samme i et rigtig flot område.
Tak til Team den lange hund for at vise mig dette fine sted.

Stine


Rold skov er nu flot - uanset årstiden. Jeg mente bestemt jeg havde været her før - og det viser sig jo også at jeg har prøvet en vinterdag med rigtig meget sne - uden at finde den. Men stedet var bestemt også et besøg værd uden sne. Torben, min mor og jeg nød turen i skoven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar