lørdag den 31. december 2011

Sølvægget - GC36KKJ

#4472 @15.52

Nytårsaften skulle holdes i Humble sammen med dk-tor, og så var det jo nærliggende at tage et par manglende cacher i området. Fin tur i skoven som jeg ikke kender i forvejen, selv om jeg har en cache liggende ikke så langt derfra.
Sjov gemmested og sød idé.
Tak til team 10oskar11 for at vise mig dette fine sted.

Stine


Denne cache kom i efterårsferien da vi var på Langeland med campingvogn, men vi havde ikke notifikationer i området, så vi opdagede den ikke - så kunne vi være blevet first finder :-/ Idag var det dejligt med en frisk gåtur inden nytårsmiddagen skulle indtages hos Karin og Lars. Jeg troede faktisk det var en rede med et "æg" i - indtil jeg fik læst hintet. Sølvægget var en sten beklædt med sølvfarvet gaffatape sat på et låg til en æske hvor cache og logbog så lå i. Sjov idé.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar