lørdag den 31. december 2011

Skansen tæller - GC2F72A

#4473 @16.32

På vej til nytårsaften i Humble sammen med dk-tor, kunne vi lige nå at logge et par mangende cacher. Denne har ligget et stykke tid, og skulle nu findes, selv om den er arkiveret. Vi kunne nemlig se på den sidste log, at cachen sansynligvis stadig befinder sig fysisk på stedet. Og ganske rigtigt. Efter lidt søgen og leden frem og tilbage, dukkede en fin og tør cache og logbog frem fra sit skjul i lommelygtens skær. Mens vi ledte lettede der hele tiden en masse duer fra toppen af træerne. Det lød lidt uhyggeligt og vi kom til at tænke på Alfred Hitchcock's "Fuglene"
Tak til skansen for at vise mig dette fine sted.

Stine


Jeg opdagede denne for et stykke tid siden, og DEN skulle vi da finde. Løsningen fik jeg aldrig rigtig, men det endelige koordinat fik jeg rent faktisk forærende, så da den efterfølgende blev arkiveret, men umiddelbart stadig var der, tog vi chancen. Og jo! Den var der. Efter at vi havde ledt samme sted to gange dukkede cachen op.
Jeg har sendt en mail til cache-ejer om at jeg kan adoptere cachen, hvis han ønske det. Den ligger jo i et fint område hvor der ikke er cacher i forvejen, og Fredsskoven er bestemt et besøg værd. Nu må vi se om han reagerer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar